در مصاحبهای با شرکت Nvidia، یکی از اعضای استودیو Techland، آقای پاول روهلیدر (Pawel Rohleder) که سرپرست بخش تکنولوژی این استودیو میباشد، گفت که جهان بازی Dying Light 2 چهار برابر بزرگتر از نسخه قبلی آن خواهد بود. طبق گفتههای پاول، تکنولوژی جدید و قدرتمند استفاده شده برای ساخت بازی Dying Light 2، جهان عظیم این بازی را ممکن کرده است.
به گزارش PCSpot و در جدیدترین اخبار بازی، به لطف این تکنولوژی جدید، بازی همچنین شامل یک سیستم انیمیشن جدید و ویژگی Ray Tracing خواهد بود که به طبیعی تر شدن جهان بازی کمک شایانی کرده است. در Dying Light 2 همچنین یک سیستم رابط کاربری یا UI جدید و یک سیستم ماموریت شگفت انگیز طراحی شده است و شما پس از انجام دادن هر ماموریت، باید با عواقب آن نیز رو به رو شوید. به عنوان مثال اگر در یک ماموریت شما به نا حق به اعضای یک حذب حمله کنید، امکان حملهی سایر اعضای آن حذب به شما وجود خواهد داشت.
متاسفانه پاول به طور دقیق برای ما روشن نکرد که تکنولوژی Ray Tracing بیشتر در کدام بخشهای بازی تاثیرگذار است. برخلاف سایر شرکتهای دیگر، دو شرکت Techland و Nvidia تاکنون هیچگونه اطلاعاتی مبنی بر تکنولوژی استفاده شده Ray Tracing در بازی Dying Light 2 منتشر نکردهاند. اما ما در گذشته تصاویر مقایسهای RTX در بازی Dying Light 2 را منتشر کردهایم که میتوانید هم اکنون مشاهده کنید و همانطور که میتوانید ببینید، این تکنولوژی بیشتر روی نور پردازی و چشم انداز بصری بازی تاثیر گذاشته است.
لازم به ذکر است که این بازی از موتور داخلی استودیو Techland یعنی C-Engine استفاده میکند که به عقیده آنها،این موتور یک موتور ایده آل برای ساخت بازیهای جهان باز اکشن داستانی است. Dying Light 2 هم اکنون برای عرضه در بهار سال ۲۰۲۰ برروی PC، Xbox One و PS4 برنامه ریزی شده است.
منبع: DSO Gaming